Vidám alkony...

2017.04.05 22:10

Ezt a rohadt kort nem az öregeknek találták ki.
A kapitalizmus a társadalom minden sejtét kifacsarja, különös tekintettel a nyugdíj-alapokra. Az ideális öreg hamar feldobja a papucsait. Nem terheli a társadalombiztosítási alapokat. Leszármazói olyan korban örökölnek, amikor még tudnak neki örülni. Beköltözhetővé vagy eladhatóvá válik a ház, a lakás. Nem szégyen már, sőt divat a néhait (olcsón) elégettetni. Lomadékait ingyen is el lehet szállíttatni. Ha még egy kis pénzecskéje is maradt, akkor szüret. 

Nem tehetek arról hogy felmenőim mindkét ágon sokáig éltek. Anyám, isten nyugosztalja, kilencvenhat évet élt.

Amkor pont hatvanéves koromban, az Úr 1993-ik esztendejében, nyugdíjba vágott a legfőbb ügyész senki se gondolhatta, hogy még huszonöt év multán sem nyughatok. Hát min nyugodnék, ha nincsenek babérjaim? Lettek, lehettek volna de addig - addig fészkelődtem, amig kiseperték alólam. '56-ban a Párttal kerültem szembe, 92' ben az olaj maffiával, most meg a "bírákokkal" veszkődöm.

Sajnálatos módon késztetést érzek az írásra is. Olyan korban élek, amikor minden hülye önmaga kiadója és lehetősége van arra, hogy sületlenségeit szétszórja a cybertérben.

A fene se kérdi, de biztos eszébe jut néhány olvasómnak ismerősömnek, mire  jó ez a veszkődés? Látják, ezt én se tudom, bár nem is kérdezem önmagamtól. Talán a bosszú, a bosszankodás serkent leginkább.  Régen észrevettem: a harag általában nem rossz tanácsadó. így aztán ha valami felbosszant tollat ragadok. A hon lap írást ugyan meguntam és félbehagytam de még forgolódom egy kicsit a Facebook oldalamon. 

Ez a Webnode fiókom rég megven, de eddig nem de eddg nen kapcsoltam össze. Most mégis ezt határoztam el a Facebook szegényes szerkesztési lehetőségei miatt. A Web node felületen szerkesztett írásaimatmat néha megosztom a Facebbok oldalon is. Kérem, fogadják olyan jóindulattal, mint a többi írásomat.

Nem ígérhetek stílus változásokat, mert nagyon durvul a világ is. 

Aktuális bosszúságom az a politikai érték semlegesség, amit olvasóiom egy részet tanúsit a CEU/Soros szinróma kapcsán.

Sz. Gy.

 







 

 

Elérhetőség

FaceBlog Szeszák Gyula
Debrecen
Simonyi u. 32.III.13
4028
Mobil
+36-30-245-9244
Vezetékes
+36-52-556-228
Fax
+36-52-556-228
szeszak.gyula@gmail.com. szeszak.gyula@mailbox.hu