Drábik előzetes...

2015.07.24 07:33

Mondtam, megveszem Drábik legújabb könyvét az "Ukrán drámát". Megtettem. Már a 160 oldalnál járok. Olvasás közben többször csaknem kiestem, mit kiestem - kizuhantam a cipőmből. Legutóbb a 159 oldalnál, ahol az öreg zsidó elleplező/leleplező a következőket írja.

"Ha Putyin tovább tűri a kijevi lakájkormányzat állami terrorizmusát, végülis bűnrészessé válik olyan emberiségellenes bűncselekmények elkövetésében, amelyekre Oroszország keményebb fellépése esetén talán nem került volna sor. Moszkva passzivitása Oroszország lakosságát is az elnök ellen fordíthatja  ... Az idő Kijevnek dolgozik, mert lehetővé válik számára olyan új fegyveres erő felépítése, amely máris létezik ... Ezt a fegyveres erőt a NATO, ill. az Egyesült Államok modern fegyverekkel láthatja el." 

Talán emlékeznek rá még néhányan, hány vödör szart öntöttek a fejemre és kentek el rajtam "Putyin fóbiám" miatt. Nos' azt már Drábik is sokallja, ami Kelet Ukrajnában folyik. Csak épp nem vonja le a tényekből adódó erkölcsi, politikai és "büntetőjogi" következtetéseket. 

Én ezeket régóta vonogatom és javasolgatom - ceterum censeo - hogy Putyint mielőbb lőjék tarkón a Lubjanka valamelyik pincefolyosóján.



 

Elérhetőség

FaceBlog Szeszák Gyula
Debrecen
Simonyi u. 32.III.13
4028
Mobil
+36-30-245-9244
Vezetékes
+36-52-556-228
Fax
+36-52-556-228
szeszak.gyula@gmail.com. szeszak.gyula@mailbox.hu